6 de junho de 2013

Novo acessório!!!


Hi butterflies, just look what my best friend gave me today!!


It was just what I wanted, walked some time to buy, but something else and another came and went leaving to buy! When my best friend came to me with this accessory, I was really happy!!
Now I have an accessory for use with hair tied up and looking like it does not make all the difference!


Thank yoooou ♥

These are some hairstyles that found, 

The simple hair tied :


Braided (so lovely! *.*):



and finally, the hair tied with a wilder side (slightly unkempt):


Hope you enjoy

Kiss C****

                        Hi butterflies, olhem só o que a minha melhor amiga me ofereceu hoje!!!
Era mesmo o que eu queria, andava a algum tempo para comprar, mas vinha outra coisa e outra e fui deixando por comprar! Quando a minha melhor amiga chegou me com este acessório, fiquei mesmo contente!!!
Agora já tenho um acessório para utilizar com o cabelo amarrado  e parecendo que não faz toda a diferença!!

Obrigadaaa 

Estes são alguns penteados que encontrei
O simples cabelo amarrado
Em trança (tão adorável)!
E cabelo amarrado com um lado mais selvagem (ligeiramente despenteado)

Espero que gostem

Kiss C****

Sem comentários:

Enviar um comentário

Obrigada meus queridos pelos comentários :)
Thanks my darlings for comment my blog :)