26 de maio de 2013

Ripped Knees Jeans









 Oh noooooooo, they're back .. fantastic for those who love,  a disaster for those who do not sympathize with them .. which unfortunately is my case.

I do not know, but I love shorts ripped super loving them, now torn pants .. hum i dont know, do not inspire me any confidence, I always feel with a slightly "unhinged."
The worst thing is that when we want a model very normal and these pants are "in" is to forget .. is virtually impossible to find a pair of pants considered "normal" in shopping !! snif snif
But maybe this time makes me super fan of them (let's not exaggerate maybe just fan..) it is indeed fashion is to impress and fashionable suit every personal style demonstrating our own personality!
Let's hope .. is as strange to say first and then gut up and there is nothing to show that this statement is true as fashion!

Well I wish you a great rest of the weekend, and a week with all the best!!
i will be studying :(


                                                                                                Kiss C ♥♥♥♥♥





Oh nãaaaaaaoo, elas voltaram.. fantástico para quem as adora , um desastre para quem não simpatiza com elas.. que infelizmente é o meu caso.


Não sei , calções rasgados sim adoro-os super amorosos , agora as calças rasgadas.. hum não sei, não me inspiram confiança nenhuma, sinto-me sempre com um ar meio "desengonçado". 
O pior mesmo é que  quando queremos um modelo normalíssimo e estas calças estão "in" é para esquecer.. é praticamente impossível encontrar um par de calças considerados "normais"!!! Snif snif 
Mas quem sabe que desta vez torne-me super fã delas ( não vamos exagerar vá.. fã..) aliás moda é isso é impressionar e adequar a moda a cada estilo pessoal demonstrando a nossa própria personalidade!!
Vamos esperar.. é como se diz primeiro estranha-se e depois entranha-se e não há nada que demonstre que esta frase é verdadeira como a moda! 

Bem desejo-vos um óptimo resto de fim-de-semana e uma semana com tudo de melhor!!! 
Quanto a mim estarei a estudar....




Kiss C ♥♥♥♥♥




1 comentário:

Obrigada meus queridos pelos comentários :)
Thanks my darlings for comment my blog :)